آرشیو ماهانه: تیر ۱۳۹۷

لیزر در دندانپزشکی

توسط | ۱۳۹۷/۴/۷ ۱۲:۵۴:۱۴ تیر ۷ام, ۱۳۹۷|دانستني هاي دندانپزشكي دسته بندی ها|

لیزر در دندانپزشکی  دارای کاربردهای متعددی است  بدین شکل که دندانپزشکان توسط لیزر می توانند به درمان بسیاری از بیماریهای دهان و دندان بپردازند. از سوی دیگربیماران با استفاده از لیزرمدت زمان بهبودی و همچنین میزان درد در آنها به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد.امروزه دندانپزشکان توسط لیزر میتوانند براحتی نسبت به انجام کلیه

لکه های سفید روی دندان

توسط | ۱۳۹۷/۴/۶ ۱۷:۳۰:۲۷ تیر ۳ام, ۱۳۹۷|مقالات دندانپزشكي دسته بندی ها|

11 راه حل  برای درمان لکه های سفید روی دندان چند دلیل ممکن برای بروز این  لکه های سفید  وجود دارد، از جمله فلوروزیس دندان، هیپوپلیزی مینای دندان، بهداشت دهان و دندان، و خوردن بیش از حد, بسیاری از مواد غذایی اسیدی و شیرینی دلایل بروز لکه های سفید بروی دندان   - فلوروز دندانی

دندانپزشکان و دردهای عضلانی

توسط | ۱۳۹۷/۳/۳۱ ۱۲:۴۹:۲۴ خرداد ۳۱ام, ۱۳۹۷|مقالات دندانپزشكي دسته بندی ها|

چگونه می‌توان درد عضلانی استخوانی را در دندانپزشکان کاهش داد؟ در میان بسیاری از متخصصان دیگردر حوزه پزشکی , شکایت ناشی از مشکلات عضلانی در دندانپزشکان بیشتر به چشم می خورد ، و به عبارتی می توان گفت این گروه در معرض خطر بیشتر مشکلات اسکلتی عضلانی هستندو این امربه دلیل ماهیت کار آنها است که لازمست ساعتها در

میزان موفقیت ایمپلنت دندان چه میزان است؟

توسط | ۱۳۹۷/۳/۲۴ ۱۳:۳۱:۲۵ خرداد ۲۴ام, ۱۳۹۷|دانستني هاي دندانپزشكي دسته بندی ها|

آیا تاکنون راجع به میزان موفقیت ایمپلنت دندان فکر کرده اید؟ ایمپلنت های دندانپزشکی در حقیقت  به جایگیزینی معمول دندان تبدیل شده اند. ، زیرا برای  بیماران  چه از نظر ساختاری و چه از نظر زیبا سازی بیشترین کیفیت را ارائه می دهند بطور کلی می توان گفت ایمپلنت ها (درصورت تجربه و مهارت دندانپزشک) کاملا قابل‌اعتماد هستند. میزان موفقیت  این روند  بطور کلی۹۵ درصد است.. ولی اگر بخواهیم